loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگاهی نو به جریان عاشورا

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده جمعی از نویسندگان

تحقیق و تنظیم کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

زیر نظر سید علیرضا واسعی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 508

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 2381 10003022
100,000 90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بزرگترین رویداد تاریخی در زندگانی سیدالشهدا(ع) که بیشترین اطلاعات قابل دسترس نیز درباره آن موجود است، واقعه عاشورای سال 61ق است. این رویداد به سبب گستردگیِ دامنه تحولات و تأثیرگذاریش، جای بسیار برای بحث و سخن دارد و از هر زاویه ای که بدان نگریسته شود، افقی جدید پیش روی دیدگان گشوده می شود.

اثر حاضر که مجموعه مقالاتی از مباحث تاریخی است درباره سه موضوع اساسی(ع) شخصیت امام حسین(ع) و واقعه عاشورا، یاران سیدالشهدا و بناهای منتسب به آن حضرت بحث می نماید.
این اثر بر اساس نگاهی کلان از دیدگاه روان شناسی، اجتماعی، سیاسی و نظامی به واقعه عاشورا تنظیم شده است و با توجه به این که در عصر تخصص گرایی زندگی می کنیم، در تحلیل عاشورا هر یک از زوایای مذکور می تواند سرفصلی برای پژوهش های جدیدتر باشد.
آنچه این اثر را نو جلوه می دهد، ساختار و نوع روش تحقیقی آن است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما