loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شهید صدوقی: عملکرد، مبارزات، دیدگاهها

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

گردآورنده کتاب شهلا بختیاری

سال نشر : 1378

تعداد صفحات : 319

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

شناسایی و معرفی ابعاد مختلف و گوناگون انقلاب و افراد مبارزی که با فداکاری و از جان گذشتگی خود در راه پیروزی آن تلاش کردند، از جمله ضرورتهایی است که به روشن شدن زوایای حرکت مردم و تاریخ انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد.

از خیل کسانی که در انقلاب با جان و اخلاص کوشیدند شهید محراب آیت الله صدوقی است که در این اثر به ارتباط ایشان با مبانی فکری انقلاب اسلامی، ارتباط ایشان و رهبری انقلاب، نقش ایشان در جریانات مختلف انقلاب، روشهای مبارزاتی و …. پرداخته شده است.

در این کتاب زندگی نامه و مبارزات شهید محراب, آیت الله صدوقی, همچنین ارتباط نامبرده با مبانی فکری انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب براساس اسناد ساواک در سه فصل شرح و بررسی شده است: (نگرشی به سیر حوادث کشور ( 1284تا 1361هـ.ش)), (زندگی و مبارزات شهید صدوقی), (دیدگاه ها, مبارزات و عملکردهای شهید صدوقی در پیروزی انقلاب اسلامی) .در بخش دوم کتاب نمونه هایی از تصاویر اصل اسناد, گاه شمار سیر وقایع, کتابنامه و فهرست اعلام آمده است .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما