loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات فضل الله فرخ

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده حسین کاوشی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 304

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23919 10003022
9,500 9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

خاطرات فضل الله فرخ، اطلاعات سودمندی از وضعیت مشهد از شروع نهضت اسلامی در اختیار ما قرار می دهد. همچنین خاطرات ایشان با توجه به مهاجرت به تهران، که هم زمان با شروع نهضت اسلامی در دهه ی 1340 صورت گرفت، و فعالیت در بازار تهران که از کانون های فعال انقلابیون بوده است، روایت مستندی از فعالیت های نیروهای مذهبی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود. همچنین فعالیت در هیئت های مذهبی مانند: هیئت صادقیه که نیروهای مذهبی با ابتکاراتی تازه در آنجا به ترویج مفاهیم انقلاب همت می گماشتند، جنبه ی دیگری از ویژگی های خاطرات راوی محترم می باشد.
راوی خاطرات از ذوق ادبی هم برخوردار بوده و به مناسبت های مختلف سروده هایی از خود به یادگار گذاشته است که هریک از آنها می تواند بیانگر اندیشه ها، آرمان ها، احساسات و مفاهیم دورانِ مبارزه باشد.

فضل الله فرخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز ضمن فعالیت در حزب جمهوری اسلامی، حزب مؤتلفه ی اسلامی و ستاد اقامه ی نماز جمعه خاطرات بسیاری از این دوران دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما