loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات حاج احمد قدیریان

ویراست دوم

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

گردآورنده کتاب محمدرضا سرابندی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 628

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24069 10003022
270,000 256,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حاج احمد قدیریان فرزند شعبانعلی در یک خانواده مذهبی در محله ی پاچنار تهران در سال 1313 متولد شد. در کودکی با حاج صادق امانی ـ که از فعالین در امر مبارزه بود ـ آشنا شد. اگر چه در دوران ملی شدن صنعت نفت از طریق فداییان اسلام در جریان فعالیت های سیاسی قرار داشت، اما مبارزات سازمان یافته را از آغاز دهه ی چهل و از طریق هیأت های مذهبی آغاز کرد که بعدها به نام هیأت های مؤتلفه اسلامی شناخته شدند. فعالیت او در امر چاپ و توزیع اعلامیه های امام (ره) باعث شد که حدود 17 بار توسط ساواک و شهربانی احضار و چند بار بازداشت گردد. حاج احمد قدیریان بعد از پیروزی انقلاب به دستور آیت الله بهشتی به عنوان معاون اجرایی آیت الله قدوسی در دادستان کل انقلاب مشغول به کار شد. در این زمان به همراه شهید لاجوردی نقش مؤثری در برخورد با گروه های معاند و ضد انقلاب ایفاء کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما