loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدیریت راهبردی عصرمدار: رویکردی آینده پژوهانه به منافع عمومی

4 (1)

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده علی اصغر پورعزت

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 253

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24127 10003022
126,500 113,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آن چه در این کتاب مطرح است، بحث بر سر «برنامه ریزی توسعه» بوده و تاکید بر مساله ضرورت برنامه ریزی پویا. نگارنده کتاب بر آن است که در این مقوله، در ایران، ضعف های بسیاری وجود دارد که اساسی است و ریشه دارد و باید برای رفع آن، ضمن استفاده و الگوبرداری از همه روش های ابداع شده تاکنون، راه های کمال گرایانه تری یافت و به کار گرفت. کتاب از هشت فصل تشکیل شده که در فصل اول، مبانی و مفاهیم اولیه بحث های برنامه ریزی راهبردی، سلول گرایی، آینده نگری و ماهیت آشوبناک سیستم های اجتماعی مطرح شده است. در فصل دوم، درباره فراگرد شکل گیری راهبرد، تاکید شده است. در فصل سوم، توجه به منابع ملی مورد تاکید قرار گرفته. فصل چهارم به طرح بحث ضرورت مواجهه برنامه ریزی شده با اضطرارها و اهمیت کاربست سلول گرایی در طراحی برنامه اختصاص یافته است. در فصل پنجم به مقوله برنامه ریزی «فرانسلی» و اهمیت رویکرد فرازمانی به برنامه ریزی ملی، پرداخته شده و در فصل ششم ساختار اجرای برنامه های سلولی مورد اشاره قرار گرفته است. فصل هفتم به سازوکارهای حفظ دانش و مفهوم پشتیبانی از راهبرد و برنامه اختصاص یافته و در فصل هشتم، اهمیت نگاه واقع بینانه، به ایران، فرصت ها، محدودیت ها، منابع و تهدیدهای پیرامون آن مورد بحث قرار گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما