loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سبک بندگی: گزیده ای از سخنان فقیه وارسته و عارف فرزانه حضرت آیه الله بهاءالدینی (ره)

ناشر عطش

گردآورنده کتاب اکبر اسدی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 240

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

عالم ربانی و فقیه وارسته، حضرت آیت الله بهاءالدینی (قدس سره) یکی از چهره های فروزان آسمان معنویت در این دوران بود. وی در تمامی حیات نورانی خویش، دست از تحصیل و تهذیب برنداشت. علم و عمل را به هم در آمیخت و مراتب کمال و بندگی را در نوردید و حقایق را در عمق وجود خویش وجدان نمود. مجالس روح افزای او جان مشتاق انسان را صفا می داد و کلام گیرایش بر دل می نشست. سخنانش همه آسمانی بود و روح را به آسمانیان پیوند می داد و بسیاری از تشنگان معارف الهی را سیراب می نمود.
و هنوز پس از سال ها فراق، گفتار عمیق و دقیق و کلمات نورانی اش دل انسان را در یاد خدا فرو می بَرد و مسیر هدایت و کمال و بندگی را به روی او می گشاید.
گزیده ای از سخنان و دروس اخلاق این عارف وارسته را در کتاب حاضر می خوانیم تا با بهره گیری از آن و شناخت سبک بندگی، توشه ای برای سلوک معنوی خویش برگیریم و نردبان آسمان معنویت را درنوردیم.

سازندگی ابتلائات
بشر اگر صابر باشد، بلا سازنده اوست. رفاه سازنده نیست. وقتی که راه برای انسان باز باشد و افکار او راحت باشد، ساخته نمی شود. اگر انسان در برابر بلا صابر باشد، این صبر سازنده است. از او انسان درست می کند. از صبر و تحمل در برابر بلایا، تجربیات علمی برای او پیدا می شود و بسیاری از مشکلات برای او حل می شود باید به صبر و صلات متوسل شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما