loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حکمت و دیالکتیک: گفتارهایی در اندیشه و روش دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران

ناشر مجنون

نویسنده مجتبی زارعی

مستندساز حمید مولانا

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 372

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب «حکمت و دیالکتیک» حاوی گفتار، رفتار، اندیشه و آرای دکتر محمود احمدی نژاد است و نحوه ارتباط رییس جمهور را با اقشار مختلف بیان کرده است. این کتاب که همراه مقدمه و دیباچه، 3 بخش و موضوع را شامل می شود، آرا و نظرات رئیس جمهوری اسلامی ایران را در قالب یک گفتمان تحلیل می کند.

در این کتاب به تفضیل به نامه های مردمی برای رئیس جمهور کشورمان پرداخته شده است که از جمله آن می توان به نامه مادر یک سرباز آمریکایی که توسط دولت آمریکا برای جنگ به عراق فرستاده شده بود، به دکتر احمدی نژاد و پاسخ رییس جمهور به آن اشاره کرد.

نویسنده کتاب در پشت جلد، به ذکر مجملی از دریافت های خود درباره گفتمان احمدی نژاد می پردازد و می نویسد: «نگارنده در بررسی آرای دکتر محمود احمدی نژاد و تبیین برخی از مولفه های دولت اسلامی معتقد است که نوعی روشمندی دیالکتیک نیز سوای از حکمت صدرایی گفته شده در متن، بر گفتارهای وی حاکم است و به نوعی می توان آن را پس از مبانی حکمی، جزوی از پارادایم روش ایشان به شمار آورد. روشی که اگرچه در پی اثبات خود و اسکات خصم می باشد، اما بیش از آن که به دنبال مقهور کردن حریف و به آغوش کشیدن پیروزی در نزاع ها و گفتگوها باشد، در پی اثبات حقیقت است.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما