loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

احیاگر حوزه نجف: زندگی و زمانه آیت الله العظمی حکیم

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده صفاءالدین تبرائیان

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 934

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24180 10003022
450,000 427,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مطالعه و بررسی زندگی علمای بزرگ می تواند ما را با ابعاد مختلف زندگی آنان آشنا سازد و این امکان را فراهم می آورد تا نقش آنان را در تحولات سیاسی ـ اجتماعی بازخوانی نماییم. حضرت آیت الله العظمی سید محسن حکیم که یک دهه مرجعیت جهان تشیع را برعهده داشت و مخالف اندیشه جدایی دین از سیاست بود، یکی از علمای طراز اول است که آشنایی با زندگانی و زمانه ایشان، ما را با مبارزات علمای شیعی به طور فراگیر آشنا می سازد.

مرکز اسناد انقلاب اسلامی در راستای رسالت علمی خویش، اقدام به انتشار این کتاب برای شناخت هرچه بیشتر ایشان کرده است. در این مجموعه ارزشمند تلاش شده است تا تمام ابعاد شخصیتی حضرت آیت الله العظمی حکیم، از جمله خانواده، شاگردان، مبارزات، مقام علمی، رویکردهای حکیمانه و ده ها مطلب دیگر به خوانندگان عرضه شود. مجموعه این تلاش ارزشمند همچنین قادر است ما را با بخش مهمی از تاریخ سیاسی ـ اجتماعی سده اخیر عراق و نقش علمای مجاهد در آن آشنا سازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما