loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی و مبارزات آیت الله شهید سید اسدالله مدنی

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده رضا بسطامی

سال نشر : 1385

تعداد صفحات : 300

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

امام خمینی (ره) از بطن جامعه ی ایران و از میانه ی طبقه ی ذی نفوذ روحانی قامت برافراشت ، رهبری انقلاب را به دست گرفت و با خِردورزی و درایتِ وافر، کشتی انقلاب را در مبارزه ای طولانی و پرتلاطم به ساحل پیروزی رساند. بدیهی است که امام خمینی (ره) در نیل به این مهم از همراهی و همکاری یاران مقاومی چون خود بهره مند بود که می توان به شخصیت هایی چون آیت الله دکتر بهشتی، آیت الله مطهری، آیت الله مدنی، آیت الله صدوقی، آیت الله اشرفی اصفهانی، آیت الله دستغیب، آیت الله قاضی طباطبایی و... اشاره نمود.

کتاب حاضر زندگی و مبارزات یکی از شاگردان امام خمینی (ره) و رهروان خط سرخ علوی را وجه همت خود قرار داده که وی را به درستی می توان از جمله ی تابنده ترین آذرهای انقلاب اسلامی ایران لقب داد. او از خطه ی آذربایجان برخاست و در طول حیات سیاسی ـ مذهبی خویش لحظه ای از مبارزه برکنار نماند. چه آن زمانی که به عنوان خطیبی توانا، برای ادامه ی حرکت انقلابی، هیجانات لازم را به وجود می آورد و چه آن زمانی که لباس رزم برتن کرد تا در جبهه ی نبرد با دشمن متجاوز، الگویی برای رزمندگان جوان باشد و سرانجام در محراب خونین نماز جمعه ی تبریز، پاداش مجاهدت هایش را گرفت. شهید آیت الله مدنی از خیل شاگردان وفادار حضرت آیت الله امام خمینی (ره) بود که نویسندگان کتاب ایشان را به درستی «سیدالعلما» نامیده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما