loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درس گفتارهای حامد الگار

ناشر کتاب طه (موسسه فرهنگی طه)

نویسنده حامد الگار

مترجم اسحاق اکبریان

ویراستار احمدرضا جلیلی

سال نشر : 1383

تعداد صفحات : 118

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24268 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
105,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حامد الگار (به انگلیسی: Hamid Algar) استاد مطالعات اسلامی و زبان فارسی در دانشگاه دانشگاه کالیفرنیا، برکلی می باشد. زمینه تخصصی الگار تاریخ تشیع در ایران (مخصوصاً قرن های ۱۹ و ۲۰ میلادی) و تصوف (مخصوصاً نقشبندیه و پیشرفت آن در آسیای میانه، هندوستان، کردستان، ترکیه و بالکان) می باشد. الگار مدرک لیسانس و دکترایش را از دانشگاه کمبریج گرفته و از دانشگاه تهران دکترای افتخاری دریافت کرده است. او بیش از صد مقاله در دانشنامه ایرانیکا تألیف کرده است.

الگار که متولد انگلیس بوده بعدها به دین اسلام و سپس به مذهب تشیع گرویده است. وی همچنین آثاری از متفکران سیاسی معاصر شیعه را به انگلیسی ترجمه کرد از جمله کتاب ولایت فقیه اثر سید روح الله خمینی (ره) و آثاری از دکتر علی شریعتی، آیت الله مرتضی مطهری، سید محمود طالقانی. نوشته های او به زبان های مختلف دنیا ترجمه و منتشر شده است

اثر حاضر، ترجمه سه کتاب از حامد الگار با عناوین "حضرت عیسی علیه السلام در قرآن : شرح و توضیح واقعیت آن حضرت در قرآن " ،"Jesus in the Quranدر آیین تصوف : اصول تصوف و عمل به آنها:... "Sufismو "لاسنت : جنبه های واجب و در خور پیروی آن ... "The sunnaمی باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما