loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آخرین شاگرد: خشم پنهان

ناشر افق

نویسنده جوزف دیلینی

مترجم مریم منتصرالدوله

ویراستار آمنه رستمی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 320

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24364 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
48,000 45,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دنیای داستانهای جادویی و افسانه های رنگارنگ همواره آدم را به خودجذب می کند وباعث سر گرمی آنها می شود در این بین در روزگار معاصر افسانه های رنگارنگ و دنیای جادویی وارد فیلم شده تا جذابیت بیشتری برای مخاطبان خودش داشته باشد. اما خواندن و مطالعه آثاری از این نوع جذابیت متفاوتی دارد یکی از این دست کتابها که آدم تا آخر با خود می کشاند داستان «خشم پنهان» است.
موضوع از این قرار است که« تام سال سوم کارآموزی را گذرانده و در این مدت با بوگارت ها، جادوگران، و جادوگر جادوگران مبارزه کرده است؛ فیند کمین کرده تا تام را ضعیف و ناتوان به چنگ آورد و موریگان تهدیدش کرده که هرگز پایش را به ایرلند نگذارد. اما تام و دوستانش مجبور می شوند به ایرلند فرار کنند. جایی که جادوگران تاریکی قدرت زیادی دارند. شرایطی به وجود آمده که به هیچکس نمی شود اعتماد کرد. آیا تام موفق می شود خودش را از شر دشمنانش رها کند؟»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امیر حسین محمدی

مجموعه آخرین شاگرد رو حتما بخونید

7 تیر 1397

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما