loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سلحشوران پارله آن

رمان نوجوان

5 (1)

ناشر افق

نویسنده سید علی خواسته

ویراستار آمنه رستمی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 472

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24387 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
135,000 128,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سلحشوران پارله آن با فصلی به نام «سرآغاز» شروع می شود و با فصل دیگری با عنوان «سرانجام» به پایان می رسد. سلحشوران پارله در مجموعه آن دارای 11 فصلِ مرتبط، با نام های «سرآغاز»، «مسافران»، «نامه نیاکان»، «سایه گستر»، «نقش برآب»، «آذرخش و آتش»، «کابوس زیر نور ماه»، «نَسناس»، «نگهبان های تاریکی»، «ترس ربا» و «سرانجام» است.

سلحشوران پارله آن در سرزمینی شبیه ایران باستان با اهریمنانی به نبرد برمی خیزند که در قالب انسان، گاه شعبده باز، گاه جادوگر و بیش تر وقت ها مخوف و ترسناکند. سیدعلی خواسته متولد 1369 و مهندس صنایع نویسنده کتاب سلحشوران پارله آن است. او برای کتاب "سریر هشیار" که پیش از این کتاب منتشر شده، جوایزی از کتاب فصل، جشنواره کتاب سال دانشجویی و جشنواره جوان، دریافت کرده است. کتاب سلحشوران پارله آن در انتشارات افق به چاپ رسیده است.

نگاه سریع دیگری به پشت سرم کردم و وقتی برگشتم، ناگهان بدون هیچ هشدار و نشانه‌ای، درختی در مقابلم به زمین افتاد و از پشتش هیکلی سیاه با قامتی چهار برابر انسان پدیدار شد. موجی از سرما زیر پوستم دوید و سر جایم خشک شدم. نمی‌توانستم آنچه را می‌دیدم، باور کنم. چطور توانسته بود این‌قدر بی‌صدا از من جلو بزند؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

سیده کوثر حسینی

سلام
دوستان کتاب فوق العاده ای هست
وقتی کتاب را دستتون میگیرید حتی نمیتونید یه لحظه زمین بذارید
عالیه
عالیه

27 مرداد 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما