loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قند عسل 2: سوپر قندعسل

4 (2)

ناشر افق

نویسنده جودی بلوم

مترجم پرناز نیری

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 236

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24388 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
18,000 17,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مصور سوپر قند عسل، داستانی کوتاه از سری مجموعه «قند عسل» است که با زبانی ساده و روان برای گروه های سنی (ب) و (ج ) نگاشته شده است. کتاب سوپر قندعسل نوشته جودی بلوم است و با ترجمه پرناز نیری در انتشارات افق منتشر شده است.

یادتان هست پیتر چقدر از دست برادر کوچکش، قندعسل عاصی بود. فارلی در کسل هچر، معروف به قندعسل، خیال می کند قدرتمند است و لابد از فضا هم امده! اما فقط پیتر می داند که این قندعسل، اهل همین زمین خودمان است، قدرت مافوق بشری ندارد که هیچ، خیلی هم خرابکار و مایه ی عذاب است! سروکله زدن با قندعسل کم بود، حالا پدر و مادرش می خواهند دوباره بچه دار شوند. خدا به داد پیتر برسد اگر این بچه هم شبیه قندعسل از آب در بیاید! آن وقت معلوم نیست پیتر، جان سالم به در می برد یا نه!

مجموعه قند عسل دارای 4 کتاب شعر و داستان است که برای سنین 6 تا 12 ساله‌ مناسب است. کتاب سوپر قند عسل، جلد دوم از مجموعه قند عسل است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما