loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فاجعه در دبیرستان میدل تاون

رمان نوجوان

ناشر افق

نویسنده تاد استراسر

مترجم ناصر زاهدی

ویراستار مژگان کلهر

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 175

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24393 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

قلدرهای دبیرستان میدل تاون، همواره برندان و گری را آزار می دهند. صبر پسرها که تمام می شود، سلاح و مهمات می دزدند و در جشن پایان سال، به سراغ قلدرها می روند. آنها در این شرایط هولناک فقط به یک چیز فکر می کنند: انتقام.

هر بار که خبری وحشتناک درباره‌ی کودکان و نوجوانان می‌شنویم، هر بار که خبر تیراندازی در مدرسه یا بیمارستانی را می‌شنویم، هر بار که بمبی در مسجدی منفجر می‌شود، ناگهان از این خشونت جا می‌خوریم؛ اما وقتی درد بیشتری در قلب‌مان احساس می‌کنیم که شلیک‌کننده‌ی آن اسلحه نوجوان یا کودکان باشند. شخصیت کتاب فاجعه در دبیرستان میدل تاون نیز از حادثه‌ی تیراندازی در یک دبیرستان اندوهگین و وحشت‌زده شده است؛ اما او نرفته تا از کشته‌شدگان قهرمان بسازد، بلکه از این مرحله فراتر رفته است و به سراغ بانیان این «فاجعه» رفته تا نکته‌ای را یادآوری کند: «تیراندازان نیز قربانی‌اند».

شخصیت رمان که خود روزنامه‌نگار است، به سراغ خاستگاه دو نوجوان آمریکایی با نام‌های برندن و گری می‌رود؛ همان دو نفری که این فاجعه را به وجود آورده‌اند.این دو بارها توسط هم‌مدرسه‌ای‌هایشان اذیت شده‌اند و سرانجام برای انتقام و فرار از روند زندگی‌ای که نمی‌توانند تغییرش بدهند، هم‌کلاسی‌هایشان را گروگان می‌گیرند و به آنان شلیک می‌کنند.

این کتاب لحظات اوجی دارد که تنهایی، بی‌پناهی و تحقیر را توصیف می‌کنند. حس‌های مشابهی که بارها برای نوجوانان
پیش آمده و البته هشداردهنده است؛ چون در آینده اگر آن را از بین نبرند، به فاجعه‌ای منجر می‌شود.

کتاب فاجعه در دبیرستان میدل تاون، نوشته تاد استراسر است و با ترجمه ناصر زاهدی در انتشارات افق به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما