loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانستنیهای انقلاب اسلامی برای جوانان 109: شقایق های کوچک (شهدای کم سن و سال بسیجی)

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده زهرا عامری

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 176

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24477 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که...»
این جمله را که امام(ره) فرمود، همه فهمیدند جوابی است به همه ی یاوه گویی های رادیوهای خارجی که علیه جمهوری اسلامی جوسازی می کردند؛ این تعابیر برای همه مان آشناست: «این قدر کم نیرو دارند که بچه های مردم رو می فرستن جلوی توپ و گلوله!» یا «طفل معصوم ها را به جای اینکه بفرستن مدرسه و سرشان به کتاب و دفتر و توپ و بازی...».

اما واقعیت این بود که حکم امام(ره) برای پر کردن جبهه ها، پیر و جوان، نوجوان، زن و مرد، وزیر و وکیل و کاسب و زارع را به خط اول جبهه ها گسیل کرد و این در حالی بود که بسیاری پشت در های بسته ی حضور در جبهه های حق علیه باطل می ماندند و با التماس و خواهش و حتی تقلب (؟!) گوی سبقت را از هم می ربودند.
اطفال معصومی که از فیض شهادت محروم ماندند، گواهی هستند بر اینکه اجباری در کار نبود و... .

اثر پیش رو، گرچه شخصیت هایی خیالی دارد، اما حوادث و اتفاق هایی برگرفته از حقیقت است که نویسنده با ظرافتی خوب، از دل آنها داستانی جذاب خلق نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما