loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانستنیهای انقلاب اسلامی برای جوانان 74: مرغ در طوفان

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده آسیه باکری

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 114

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24495 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بازگشت از اصول و مبانی فکری، گاه عنوان توبه به خود می گیرد که بازگشتی است به خویشتن خویش و به سوی خدا، اما ممکن است بازگشت، عنوانی دیگر نیز به خود گیرد که در این صورت بازگشت کننده را نامی نمی توان نهاد جز «خائن».

نام شاپور بختیار در تاریخ معاصر ایران، یادآور خائنی است که علاوه بر بازگشت از اصول و مبانی فکری خود به عنوان یک نیروی اپوزیسیون و علیه رژیم پهلوی و فروغلتیدن در دامان ظلمت شاهنشاهی به عنوان آخرین نخست وزیر شاه، به مردم و آرمان های ملی و میهنی خود ـ آنچه سال ها زیر علمش و برایش سینه زده بود ـ پشت کرد و رأی به قتل عام مردم بی گناه و آزادیخواه میهن اش داد.

او خائنی است که حقوق و حقانیت ملتش را دید آن را نادیده گرفت و زیر پا له کرد! شاپور بختیار، نامی غیرقابل دفاع است؛ قطعاً نه تنها برای مردم و انقلابیون، بلکه برای سلطنت طلبان و شاه دوستان و حتی برای دوستان دوران مبارزه و همپالگی هایش «ملیون».

این کتاب در شش فصل به زندگانی سیاسی شاپور بختیار می پردازد. در انتهای کتاب نیز چند تصویر از شاپور بختیار به چشم می خورد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما