loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اتاق

داستان های خارجی 39

ناشر امیرکبیر

نویسنده اما داناهیو

مترجم حکیمه مردانی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 391

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24722 10003022
175,000 166,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «اتاق» داستانی است تکان دهنده و عمیق که مخاطب را به تفکر وا می دارد، روایت عشقی بی پایان در شرایطی دشوار و پیوندی ناگسستنی میان مادر و فرزند که از نگاه معصومانه و زبان کودکانه جک نقل شده است.

نویسنده در این داستان خواننده را با خود به دنیای کوچکی می برد که سرشار از لحظه های بیم و امید است. ورود به این دنیای کوچک و پر التهاب دنیای مخاطب را بزرگ تر می کند. جک پسربچه پنج ساله ای است که همراه با مادرش در یک اتاق ده متری زندگی می کند و هرگز از آن خارج نشده.

اتاق برای جک خانه، ولی برای مادرش زندانی است که سال ها او را در خود محبوس کرده است. عشق شدید او به فرزندش به او توان مقاومت و فداکاری می بخشد، ولی به خوبی می داند که با وجود کنجکاوی فزاینده فرزندش و درماندگی روزافزونی که در خود احساس می کند، اتاق بیش از این نمی تواند آن ها را در میان دیوارهای خود نگه دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما