loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الیگارشی علیه جمهوری (روزنوشت های وقایع سیاسی سال 1388)

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده حسین بابازاده مقدم

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 1022

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

جریان فتنه ی سال 1388 یکی از پیچیده ترین توطئه های دشمنان انقلاب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود که دست دو گروه در ایجاد و دامن زدن به آن دخالت داشت. استکبار جهانی غرب با رسانه ها و امکانات تبلیغاتی و جنجال انگیز خود و عناصر مغرض و فریفته و ساده لوح داخلی. آتش فتنه که با شایعه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری دهم روشن شد به تدریج با تبلیغات رسانه های غرب و توهم کاندیداهای شکست خورده شعله گرفت و به مدت هشت ماه کشور را در تشنج فرو برد.

سرانجام با روشنگری های مقام معظم رهبری و حضور مردم ایران در راه پیمایی شکوهمند و دشمن شکن نهم دی 1388 آتش فتنه به سردی گرایید و با راه پیمایی 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ملت با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب بیعتی دوباره بست.

این کتاب مجموعه ای است از روایت های تلخ حوادث انتخاباتی 1388 که گروهی از نخبگان سیاسی مدعی روشنفکری در ایران، آن را رقم زدند: آنان به نام اصلاحات و روشنفکری مسجدی را به زاغه ی انبار مهمات صدها سلاح و فشنگ تبدیل کردند، غذا و منابع آب عزاداران حضرت فاطمه زهرا (س) در تهران را مسموم ساختند و البته موفق به پایان آن نشدند و به هوادارانشان توصیه کردند با اسید و خرده های شیشه مردم و سربازان محافظی را که قصد دفاع از جمهوریت نظام را داشتند، مضروب کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما