loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گفتمان مناظره ای: بررسی ساز و کارها و ساختار گفتمانی مناظره های تلویزیونی دهمین انتخابات ریاست جمهوری - خرداد 1388

ناشر ساقی

نویسنده سید رضا حجتی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 148

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24932 10003022
7,000 6,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع کتاب حاضر، بررسی ساز و کارها و ساختار گفتمانی مناظره های تلویزیونی دهمین انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ۱۳۸۸ است. نگارنده در این اثر استراتژی های زبانی - اجتماعی را در ابعاد گوناگون مناظره ها توصیف و تفسیر و تبیین می کند. بخش اول کتاب طرح مباحث نظری و بررسی مهم ترین رویکردهای تحلیل گفتمان انتقادی است. از آن جا که این تحقیق در چارچوب نظریة فرهنگی - جامعه شناختی فرکلاف و روش زبان شناسی نقش گرای هالیدی سامان یافته، این نظریه و زوایایی از دستور نقش گرای هالیدی با بسط و گستردگی بیشتری بررسی شده است. در بخش دوم با تمرکز بر تاریخچة مناظره های تلویزیونی و با بهره گیری از الگوی سه لایه ای فرکلاف و ابزار زبان شناختی دستور نقش گرای هالیدی، ساختار مناظره های انتخابات ۱۳۸۸ تفسیر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما