loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ما مفتخریم به این دشمنی: بیانات مقام معظم رهبری درباره دشمن و روش های مقابله با آن ها

ناشر شهید کاظمی

گردآورنده کتاب نسیم کریمی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 88

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 25053 10003022
6,000 5,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آن چه در این کتاب جمع آوری شده، بیاناتی از رهبری است درباره «دشمن شناسی» که در طول سال های 1380 تا 1390 در جمع دانشجویان ایراد گردیده است. در گزینش بیانات سعی شده بهترین انتخاب برای تبیین ابعاد گوناگون دشمن شناسی شامل: معرفی دشمن، چگونگی و کیفیت دشمنی ها، موقعیت کنونی دشمن، سرانجام این دشمنی و وظایف ما درقبال دشمنی ها صورت گیرد.
هر صفحه از این کتاب شامل دو بخش است: بخش اول طاق نصرتی است که نوشته شده برای ورود به بخش دوم. (طاق نصرت یا تاق پیروزی، سازه ای چوبی یا فلزی است که برای سرداران پیروز هنگام بازآمدن از سفر یا جنگ، آذین بندی کنند، همچنین هنگام رویدادی بزرگ طاق نصرت برپا می کنند.) در واقع متن ابتدایی هر صفحه، با یک «آمادگی معماگونه» برای درک بهتر بخش دوم که گزیده ای از بیانات رهبری است، آذین بندی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما