loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برادران کارامازوف (دوره دو جلدی)

ناشر ناهید

نویسنده فئودور داستایفسکی

مترجم صالح حسینی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 1108

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 2519 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
650,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

برادران کارامازوف مشهورترین اثر داستایوسکی است که وی آن را در سال 1879 دو سال قبل از مرگ خویش به چاپ رساند و گویی این رمان قسمت اول از یک مجوعه سه گانه بوده است اما عمر نویسنده کفاف تکمیل دو اثر دیگر را نداده است.

داستان کتاب ماجرای خانوادهٔ عجیبی است و شرح نحوهٔ ارتباطی است که بین فئودور کارامازوف، پیرمرد فاسدالاخلاق و متمولی است که با سه پسرش به نام های میتیا، ایوان و آلیوشا و پسر حرامزاده اش به نام اسمردیاکوف وجود دارد. برادران کارامازوف رمانی فلسفی است که به طور عمیقی در حوزه ی الهیات و وجود خدا، اختیار و اخلاقیات می پردازد. از زمان انتشار این رمان توسط بسیاری از اندیشمندان و دانشمندان همانند آلبرت اینشتین، زیگموند فروید، مارتین هایدگر، کورت ونه گات، لودویگ ویتگنشتاین و پاپ بندیکت شانزدهم مورد تحسین قرار گرفته است و به عنوان یکی از بهترین اثرها در ادبیات شناخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

بیتا مشمول

ببخشید این کتاب رو میخوام هدیه بگیرم واسه برادرم و میخوام بدونم که برای سنین ۱۵ و ۱۶ مناسب هست یا نه؟
اگه کمکم کنید ممنون میشم

29 فروردین 1395

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما