loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ مسیحیت - جلد دوم: از اقتدار پاپ تا تکثر معاصر

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

هرچند مسیحیت مانند اسلام یکی از ادیان ابراهیمی و زنده جهان است، اما دین مسیح در طول تاریخ دستخوش حوادث و تغییرات و انحرافاتی شده است. با این وجود شناخت مسیحیت برای مسلمانان از جهاتی دارای اهمیت است که می توان به دلایلی مانند ریشه مشترک، عقاید مشابه، پرداختن قرآن و روایات به شخصیت ها و عقاید این دین، روابط تاریخی طولانی بین این دو دین، پس زمینه های مسیحی آرای بسیاری از اندیشمندان غربی، تبلیغات فراوان مبشران مسیحی و ... اشاره داشت.
کتاب حاضر به بیان سرگذشت مسیحیت در خلال تاریخ دوهزار ساله اش می پردازد. اما تلاش شده است که این بیان تاریخ از قصه گویی فراتر برود و بتواند در مسیر نقلِ پستی و بلندی های تاریخ مسیحی، تصویری از برخی جنبه های اعتقادی و اجتماعی این دین نیز به دست بدهد. بیان جزئیات تاریخی از عهده کتابی در این حجم خارج است، اما سعی شده است مهمترین و حساس ترین وقایع و جریانات تاریخی با نگاهی منصفانه بیان گردند.
کتاب حاضر در سه فصل با عناوین «قرون وسطی»، «نهضت اصلاح دینی» و «دوره مدرن» تنظیم شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما