loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

المعجب فی تلخیص اخبار المغرب

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 25335 10003022
4,200 4,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این اثر که یکی از نخستین آثار کلاسیک در حوزه تاریخ غرب اسلامی محسوب می شود و در شمار منابع تاریخ شفاهی مغرب و اندلس به شمار می آید، حوادث مغرب از زمان فتح آن توسط مسلمانان تا اواخر دوران حکومت موحدین شرح داده شده است. کتاب در بردارنده اخبار فرهنگی و تمدنی به ویژه در زمینه ادبیات غرب بوده و از آن جایی که نگارنده یکی از نزدیکان خلافت موحدین بوده و همچنین به دلایل سیاسی، اندلس را ترک کرده و گرایش شیعی که داشته است به ثبت حوادث حوزه مغرب اسلامی و رویدادهای سیاسی و اجتماعی آن پرداخته است. وی به قدرت رسیدن حاکمان مختلف در مغرب را از لحاظ تاریخی گزارش نموده و حوادث و فتوحات و جنگ های رخداد نموده در دوران حکومت هر یک از آنان را شرح نموده و ویژگی های حکومت ایشان را ذکر کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما