loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مباحثی تحلیلی از حقوق تجارت: اوراق تجاری، بورس و اوراق بهادار، حق کسب یا پیشه یا تجارت

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده ابراهیم عبدی پورفرد

ویراستار سعیدرضا علی عسگری

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 344

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 25348 10003022
130,000 123,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، پژوهشی در مورد بومی سازی و اسلامی سازی حقوق تجارت است. در این کتاب که به عنوان منبع درسی دوره های کارشناسی ارشد و دکترا در رشته حقوق تجارت تدوین شده است، مباحثی تحلیلی در مورد اسناد تجاری و اصول حاکم بر آنها مطرح گردیده و موادی از قانون حقوق تجارت در زمینه اوراق تجاری، بورس و اوراق بهادار، حق کسب یا پیشه و برخی دیگر از اسناد تجاری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

نگارنده نظریه های ارایه شده در زمینه ماهیت حقوقی اسناد تجاری را مطرح و آنها را مورد نقد و بررسی قرار داده و با استناد به آموزه های اسلامی به بحث در مورد موازین حقوقی مربوط به بورس و اوراق بهادار و نحوه معامله در این امور پرداخته و مبانی مربوط به حق کسب، یا پیشه و یا تجارت را با رویکردی بومی سازی و اسلامی سازی تبیین نموده و اصول اسلامی مربوط به حقوق تجارت را ذکر کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما