loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بهداشت روانی با نگرش به منابع اسلامی

1 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 25352 10003022
285,000 270,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب بهداشت روانی با نگرش به منابع اسلامی، رویکردی اسلامی به مساله «بهداشت روانی» و راه های درمان بیماری های روحی و روانی دارد. در این اثر راهکارهای پیشگیری از اختلالات روانی به جای مراقبت و درمان این قبیل از بیماری ها بیان شده و نگاهی جدید با استناد به آموزه های اسلامی به مساله سلامت روانی و ایجاد تحول و انسجام شخصیت انسان ها و شکوفایی استعدادهای آن ها صورت گرفته است.

در فصل اول کتاب تعاریفی از حوزه های بهداشت روانی و الگوی زیستی روانی اجتماعی معنوی ارایه شده و در فصول بعدی دستاوردهای روان شناختی با رویکردهای اخلاقی و دینی بررسی شده و شخصیت سالم در قالب سه رابطه سالم و سازگار فرد با خداوند، رابطه خویش با دیگران و رابطه فرد با خداوند مورد مطالعه قرار گرفته است.

ضرورت نیازهای معنوی در کسب سلامت روانی، نقش اعتقادات و رفتارهای دینی در بهداشت روانی، عوامل مخلّ سلامت روانی به ویژه گناهان و نقش محیط زندگی در بهداشت روانی از دیگر مندرجات این کتاب است.

کتاب بهداشت روانی با نگرش به منابع اسلامی، نوشته محمدرضا سالاری فر، محمدصادق شجاعی، محمد دولتخواه و سید مهدی موسوی اصل است و در انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما