loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

7 پهلوان پیر، 8 پسر جوان

ناشر سوره مهر

نویسنده داوود غفارزادگان

تصویرگر علی جهانشاهی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 63

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 25382 10003022
25,000 23,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«7 پهلوان پیر 8 پسر جوان» درباره پهلوان پیری است که در دوران جوانی ورزش باستانی کار بوده است. او نوه ای درس خوان و با استعداد دارد که همه اطلاعات مربوط به ورزش باستانی و فعالیت های پدربزرگش را در یک وبلاگ اینترنتی جمع آوری و به علاقمندان این رشته ارائه کرده است. پدربزرگ پس از سال ها ورزش و انجام امور خیریه به درد مفاصل مبتلا شده، دست از ورزش برمی دارد اما ورزش را به نوه جوانش و همه جوانان توصیه می کند.

غفارزادگان درباره اثر جدیدش گفته است: این کتاب را سال های پیش نوشته ام و تصمیم گرفتم آن را با یک ویرایش جدید مجددا به چاپ برسانم. همیشه سعی داشته ام اثری را خلق کنم که تاریخ مصرف نداشته باشد لذا به گمانم این آثار پس از گذشت سالها همچنان مورد استقبال مخاطبان واقع می شود.

داوود غفارزادگان نویسنده این کتاب، بیش از دو دهه است که برای گروه سنی بزرگسال و نوجوان فعالیت می کند و تاکنون آثاری همچون رمان «فال خون» ،«ما سه نفر هستیم»،« راز قتل آقا میر»، «سنگ اندازان غار کبود»، « پرواز درناها»، « آواز نیمه شب» و «شب ایوب» از این نوسینده به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما