loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه داستان یک کار خوب 1: خروس پر طلایی

ناشر سوره مهر

نویسنده محمود پوروهاب

تصویرگر پریسا پور حسینی

طراح محمود حسینی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 20

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 25387 10003022
22,000 20,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این کتاب مصور و رنگی که برای گروه سنی 'الف' و 'ب' تدوین شده، حکایت خروسی پرطلایی بازگو می شود که برای تهیه ی مقداری نان از حیوانات دیگر نظیر سگ، گربه، موش، و اسب کمک می خواهد، اما کسی به او کمک نمی کند. بنابراین او به تنهایی این کار را انجام می دهد. زمانی که بوی نان پخته شده ی خروس همه جا پخش می شود، حیوانات به دور او جمع می شوند و از او نان می خواهند، اما خروس به آن ها اعتنایی نمی کند.ده داستان این مجموعه برگرفته از شخصیت های معصومین علیهم السلام است که داستان ها برای بچه ها جنبه اخلاقی و آموزشی دارد.

داستان ها برای گروه سنی ب و ج است که بچه های مقطع ابتدایی می توانند از این کتاب بهره ببرند.

این داستان ها به مصداق ترویج سبک زندگی اسلامی است، زیرا محوریت داستان ها برگرفته از سیره معصومین علیهم السلام است که تمامی داستان ها مُلهم از منابع مهم و معتبر هستند،همچنین منابع برای اطلاع خوانندگان در انتهای هر داستان گنجانده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما