loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفر به ریشه ها (مجموعه داستان)

5 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده راضیه تجار

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 97

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 25466 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«سفر به ریشه ها» از 9 داستان کوتاه تشکیل شده است: پاییز، رنگین کمان، آن سوی دیوار شب، سفر به ریشه ها، ناگه غروب کدامین ستاره، کوچه اقاقیا، آن زن، قاب انتظار و هودج. داستان های این مجموعه برای خواننده تداعی کننده اتفاق هایی است که می تواند در زندگی هر کسی روی داده باشد. اگرچه نمی توان یک تم مشخص برای این مجموعه انتخاب کرد ولی مرگ و انتظار از مهم ترین بن مایه های داستانی این کتاب به شمار می روند. حتی در داستان اول آنجا که نویسنده از پاییز و خاطرات دایه می نویسد باز هم انتظاری را طلب می کند که انگار پایانی ندارد.

مؤلف سعی کرده با بومی سازی برخی داستان ها آنها را از قالب های رایج این روزهای عرصه داستان نویسی جدا کند، داستان هایی که انگار جایی برای روایت ندارند جز یک آپارتمان. بدین ترتیب قصه هایی در «سفر به ریشه ها» خلق کرده که ملموس هستند و خواندن آنها برای مخاطب تجربه ای دلنشین به همراه دارد؛ حتی آنجا که در داستان «قاب انتظار» از مرگِ عزیزی حرف می زند که نشانه اش چیزی نیست جز خشک شدن یاس دیواری و افتادن شته به جان گلابی پیوندی. داستان های این کتاب روایت های ساده خطی دارند و شاید همین سرراست نوشتن، مهم ترین خصوصیت این کتاب باشد که آن را خواندنی و جذاب کرده است.

کتاب های راضیه تجار در قالب مجموعه ای با طراحی جلد مسعود طاهری عرضه شده است که استفاده از پارچه و نقش و نگارهای چادرنماز، حال و هوایی تازه و در عین حال ارزشی و سنتی به این آثار داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما