loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طب سنتی

مجموعه دانا شویم - 12

ناشر عصر جوان

نویسنده عباس زیدی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 152

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

در کتاب حاضر سعی شده است عواملی که از بیماری ها پیشگیری می کند بیان شود.
این اثر در شش فصل تنظیم شده و عناوین آن ها عبارتند از: «اهمیت علم طب»، «مرض و دوا»، «تشخیص بیماری ها از طریق بول و خون و اخلاط»، «کمک های اولیه»، «طب مکمل عطر درمانی» و «فصول سال».
در فصل اول مواردی چون آداب غذا خوردن، در مذمت پرخوری، در مدح گرسنگی، شام و سحری، چه غذایی در شب بخوریم؟، مسواک زدن، آداب آب خوردن و غیره بیان شده است. مؤلف در فصل بعدی، پیشگیری از مریض شدن با تغذیه صحیح را توضیح داده است و در فصل سوم بهداشت اعضای بدن گفته شده است. در فصل چهارم مواردی چون: خفگی، برق گرفتگی، گزیدگی، سردرد، سرماخوردگی، تب، سکسکه و غیره به همراه راهکارهای رفع آن توضیح داده شده است. رنگ درمانی، مکان درمانی، تلقین درمانی، طب سوزنی و ماساژ درمانی از موضوعات فصل پنجم است. سنگ درمانی و توضیحاتی پیرامون برخی سنگ ها، جنس رکاب انگشتر و ذکر روی سنگ نیز در همین فصل آورده شده است. نویسنده در فصل آخر در مورد فصول سال و طبع آنها گفته و توضیحاتی درمورد غذاهای متناسب هر فصل بیان کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما