loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چوپان معاصر؛ مجموعه مناجات های بنده

ناشر سروش

نویسنده رضا احسان پور

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 80

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 25651 10003022
16,000 14,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب مجموعه مناجات های نویسنده با پروردگار خویش است که با زبانی ساده و عامیانه به نگارش در آمده است. نویسنده در این مجموعه با تالیف کاریکلماتورهایی سعی کرده با بازی کلمات روحی از طنز را در جملات خود جاری سازد تا خواننده با خواندن آنها علاوه بر تعمق و تفکر، لبخندی نیز بزند.

البته کتاب با وجود لحن طنزگونه و امروزی، مفاهیم باارزشی را نیز به خواننده منتقل می کند. نویسنده همچنین در مناجات های خود سعی کرده از مسائل و موضوعات روز جامعه استفاده کرده و آنها را با بیانی شیرین برای مخاطب خود بیان کند.

یکی دیگر از ویژگی های کتاب این است که نویسنده به کوتاه نویسی مناجات های خود روی آورده تا هم به لطافت کار بیفزاید و هم اینکه حوصله مخاطب سر نرود. از سوی دیگر وجود تصاویری که آنها هم در قالب نماهایی طنزآمیز و مرتبط با مطالب نویسنده به تصویر کشیده شده است، سبب شده خوانندگان بتوانند با آن ارتباط نزدیکی برقرار کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما