loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نقاشی کارتونی

ناشر سوره مهر

نویسنده کریستوفر هارت

مترجم احمد کعبی فلاحیه

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 147

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

شیوه ای که نویسنده کتاب برای تدریس مهارت هنری به کار برده از بهترین روشهای رایج در تدریس طراحی شخصیتهای کارتونی است.

کتاب نقاشی کارتونی مجموعه ای از درس های آموزشی آسانی است که قصد دارد این هنر جذاب را به مخاطبانش ارائه کند. با فراگیری این درس ها مخاطبان کتاب می توانند ساده ترین شکل شخصیت های کارتونی متعدد را نقاشی کنند و با سبک طراحی آنها نیز آشنا شوند. سبک آموزش کتاب، بهره برداری از ساده ترین خطوط و با استفاده از موثرترین روش هاست. نویسنده با کمک گرفتن از مدل های هندسی ساده، درس گفتارهای خودش را آغاز کرده و متد طراحی ویژه خودش را معرفی می کند. شیوه های رنگ آمیزی نیز در بخش های متعددی از کتاب، آموزش داده شده اند. نویسنده در این کتاب سعی داشته کلیه اصول و مفاهیم نقاشی پایه را به مخاطب متذکر شود.

روش مؤلف در انتقال مهارت های هنری به مخاطب، از بهترین متد های تدریس طراحی شخصیت های کارتونی است. اگرچه رویکرد عمده وی بر آموزش مفاهیم به مبتدیان متمرکز است اما سایر مخاطبان حرفه ای تر نیز می توانند از درس ها و نکته های ارایه شده در این اثر، بهره علمی مفیدی ببرند.
مترجم این کتاب نیز صرفا به برگردان متن اکتفا نکرده است بلکه در عین امانت داری، هر زمان که لازم دیده از تجربیات خود در طراحی نیز استفاده کرده و آنها را به نحوی همگون در ترجمه متن اصلی جای داده است. از این رو می توان این کتاب را تلفیقی هنرمندانه از آراء مولف و تجارب مترجم دانست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما