loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نبردهای پیروز - کتاب سوم (شهریور 1360 تا بهمن 1360): تاریخ نامه دفاع مقدس استان کرمان کارنامه عملیاتی لشکر 41 ثارالله

ناشر سوره مهر

نویسنده عباس میرزایی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 552

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 25698 10003022
55,000 52,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «نبردهای پیروز» حاصل مصاحبه عباس میرزایی، نویسنده کتاب با بیش از 110 نفر از رزمندگان شرکت کننده در عملیات ثامن الائمه(ع) و نزدیک به 140 مصاحبه با رزمندگان حاضر در عملیات طریق القدس است که به تازگی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده. فرماندهی لشکر 41 ثارالله در این نبردها را سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس به عهده داشته و به همین دلیل بخشی از روایت این کتاب مربوط به خاطراتی است که از زبان وی بیان شده .

این کتاب، بخشی از تاریخ شفاهی دفاع مقدس به شمار می آید و نویسنده برای مستند کردن روایت این کتاب تنها به انجام مصاحبه های حضوری با افراد بسنده نکرده و به منابع تاریخی تکمیل کننده همچون نوارهای ضبط شده از بیسیم عملیات در زمان جنگ، کتاب های از پیش منتشر شده و مصاحبه های صدا و سیمای مرکز استان کرمان با رزمندگان در زمان جنگ نیز رجوع کرده است.

کتاب «نبردهای پیروز» به لحاظ زمانی، وقایع شهریور سال 1360 تا بهمن همان سال را در بر می گیرد و از بخش های مختلفی همچون استان کرمان در نبرد ثامن الائمه، با گردان شهید بهشتی از کرمان تا آبادان، استان کرمان در نبرد بزرگ شرق کارون، به سوی نبرد طریق القدس و حماسه سابله تشکیل شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما