loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تهیه کنندگی انیمیشن

ناشر سوره مهر

نویسنده کاترین ویندر | زهرا دولت آبادی

مترجم فاطمه نصیری فرد

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 320

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26076 10003022
70,000 66,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه ای آموزشی و حرفه ای در زمینه ی تولید صنعتی انیمیشن است و در شرایط کنونی نقش مفید و مؤثری در بالا بردن دانش و آگاهی فعالان این عرصه دارد.هدف نویسندگان از خلق این اثر، کمک به کسانی است که از تجربه کافی برخوردار نیستند و هم چنین ساختن افرادی مجرب و زیرک در تولید انیمیشن، است.

منظور اصلی این کتاب این است که از تجربه مجدد خیلی از نکات تجربه شده (توسط کسانی که تجربه بالایی در این زمینه ندارند یا علاقه مند به شروع کار در این زمینه هستند) جلوگیری شود. ساخت انیمیشن یک تجربه فوق العاده است. وقتی یک پروژه جدید آغاز می شود، هیچ حد و مرزی برای طراحان و نویسندگان و هنرمندان وجود ندارد و کاراکترها و دنیای اطراف آنها می تواند روی یک صفحه کاغذ شکل بگیرد. دست یابی به یک تعادل مناسب بین اهدافی که خلاقانه طراحی شده اند، و محدودیت های مالی یک پروژه مبارزه اصلی هر تولید است. با توجه به وجود بی نهایت راه بالقوه در انجام یک پروژه سر انجام به نقطه ای در تولید می رسیم که در واقع باید تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم و یک راه را انتخاب کنیم. خوشبختانه امروز این کتاب در بسیاری از مراکز معتبر آموزشی در کشورهای مختلف تدریس می شود و شماری از شرکت های مطرح و موفق جهانی از الگوهای مطرح شده بهره می برند.

تهیه کننده انیمیشن، بر اساس پارامترهای مالی و خلاقیت هایی که یک پروژه دارد اعضای تیم انیمیشن را مشخص می کند. تهیه کننده کار برنامه ریزی تولید و بودجه مناسب را به منظور ارزیابی و تحویل کاری مناسب در سطحی قابل قبول از نظر کیفی بر عهده دارد. همچنین تهیه کننده باید هیأت اجرای تیم تولید را تشویق و ترغیب نموده، انگیزه لازم را در آنان به وجود آورد همچنان که این نقش همه جانبه و فراگیر است. پایه علمی لازم برای تهیه کنندگی نیز بسیار وسیع و گسترده است. زهرا دولت آبادی که سالهاست ساکن آمریکاست و یکی از تهیه کنندگان مطرح انیمیشن در سینمای آمریکا به شمار می آید به همراه کاترین ویندر که او هم تهیه کننده است، کتاب تهیه کنندگی انیمیشن را به رشته تحریر درآورده اند.

این کتاب مجموعه ای آموزشی و حرفه ای در زمینه تولید صنعتی انیمیشن است و در شرایط کنونی نقش مفید و مؤثری در بالا بردن دانش وآگاهی فعالان این عرصه دارد. هدف نویسندگان از خلق این اثر، کمک به کسانی است که از تجربه کافی برخوردار نیستند و همچنین پرورش دادن افرادی مجرب و زیرک در تولید انیمیشن، است.

کتاب تهیه کنندگی انیمیشن بار مالی لازم برای مراحل مختلف تولید را قبل از شروع تولید ترسیم می کند. در این کتاب حتی جزئی ترین اطلاعات لازم در زمینه نحوه بودجه بندی، برنامه زمان بندی، عیب یابی پروژه و همین طور طرح ها و نقشه های مورد استفاده در چنین کارهایی برای کسانی که دانشجوی این رشته یا مصمم و علاقه مند به سرمایه گذاری در این حوزه هستند، توضیح و تشریح شده است. برای حرفه ای ها و باتجربه ها که نیازمند دانش مبنا در تجارت انیمیشن هستند، این کتاب به سوالات و فراوان و رایجی پاسخ می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما