loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بعد از کشتار

5 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده محمدرضا بایرامی

photographer حسن شیراحمدی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 40

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26155 10003022
33,000 31,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«بعد از کشتار» داستان یک گرگ است؛ گرگ گرسنه ای که توان شکار را از دست داده و حالا بیش از گرسنگی، ترس است که آزارش می دهد؛ ترس از ناتوانی در ادامه زندگی و این دقایق پرهول و ولای پایانی. اما بوی آشنائی گرگ را به سمت ماجراهای دیگری می کشاند. داستان از نگاه یک گرگ روایت می شود؛ اما نویسنده به خوبی توانسته بارقه هایی از احساس و موقعیت های انسانی را چاشنی داستانش کند و شاید همین جنبه برای مخاطب گیرایی خاصی داشته باشد.

«در تجربیات من برای نوشتن نه اَدایی هست و نه برای خوشایند کسی می نویسم و اصلاً نمی فهمم روشنفکری یعنی چی. اینقدر می فهمم که نوشتن، کار سختی است و به طور حسی سعی می کنم تاوان این سختی را بپردازم و بیشتر از این متوجه نمی شوم.» آن چه از این جملات بایرامی ما را به عمق حقیقت می برد عنصری به نام تجربه است. تجربه و خلاقیت با هم همراه شده اند تا ادبیاتی به وجود آید و خرد و دانایی شکل گیرد. صحنه های نفس گیری در داستان های بایرامی از زلزله و برف و حضور حیواناتی چون گرگ و کلاغ و گاومیش وجود دارد که گویای این مساله است. بیان خوب مناسبات و رفتار شخصیت ها و روابط و استفاده از طنز از جذابیت های کار اوست که با تصویرگریهای حسین شیر احمدی جذاب تر هم شده است..
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما