loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازمانده: خاطرات نورمحمد کلبادی نژاد

3 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده سید ولی هاشمی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 336

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26160 10003022
65,000 61,750 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب شامل مجموعه خاطرات نورمحمد کلبادی نژاد، یکی از جانبازان مازندرانی دوران هشت سال دفاع مقدس است که وقایع و رخدادهای جبهه های جنگ را به زیبایی روایت می کند.

مهم ترین بخش این خاطرات از دوران تحصیل وی در مقطع راهنمایی آغاز می شود. راوی، ۱۵ دوست هم مدرسه ای دارد که با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به عنوان نیروهای بسیجی وارد جبهه ها می شوند و ۱۳ نفر آنان در عملیات های مختلف به شهادت می رسند.

«حسین علی عظیمی» جانشین فرمانده گردان امام محمد باقر (ع) که در عملیات والفجر پنج شهید شد، «بهمن کیانی» که مسئول اطلاعات محورهای لشکر امام محمد باقر (ع) بود و در فروردین ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی والفجر هشت به شهادت رسید و «منصور کلبادی نژاد» که فرمانده گردان امام حسین (ع) از لشکر ۲۵ کربلا بود برخی از این پانزده نفرند.

خاطرات «نور محمد کلبادی نژاد» به حوادث و وقایع حضور وی در جبهه ها اختصاص دارند که شاهد شهادت بسیاری از دوستان خود است.

عنوان کتاب برگرفته از همین وضعیت است که از میان ۱۵ دوست هم مدرسه ای فقط کلبادی نژاد و رسول نبوی زنده ماندند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما