loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های شیرین ایرانی 5: بوستان سعدی

ناشر سوره مهر

گردآورنده کتاب سپیده خلیلی

تصویرگر فاطمه دره التاج تهرانی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 310

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26253 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بوستان سعدی، پنجمین کتاب از مجموعه «قصه های شیرین ایرانی» است که نویسنده از میان حکایت های شیخ اجل، 37 قصه کوتاه بین 2 تا 5 صفحه ای را برای بازپردازی برگزیده است. به این معنا که «ایجاز» برجسته ترین مشخصه قصه هایی است که به انتخاب سپیده خلیلی کنار هم گرد آمده اند. داستان حضرت ابراهیم (ع) با پیرمردی که به دین او نبود و قهر خداوند با پیامبرش به دلیل برخورد او با آن پیرمرد در نهایت کوتاهی و اختصار بیان شده است. به طور کلی، ایمان و امید به لطف خدا، وفاداری، تواضع و فروتنی، نوعدوستی و کمک به دیگران، ارزش راستگویی، حکمت الهی، اهمیت جوانمردی، قدر و منزلت تجربه، دوری از مال حرام و ... درونمایه بیشتر قصه های کوتاه و حکمت آموز بوستان هستند که نویسنده در این اثر فاخر گرد آورده است.

انتخاب های سپیده خلیلی از بوستان شاعر بزرگ ایران به گونه ای است که قصه ها برای مخاطب نوجوان و جوان، باورپذیر، جذاب و آموزنده باشد و داستان ها صرفاً دست به نصیحت مخاطب نزند. در بسیاری از این قصه ها که از نظم به نثر آمده اند، حیوانات هم بازیگری مطلوبی دارند. این کتاب با تصاویر هنری فاطمه درت التاج تهرانی تزیین شده است. این نقاشی ها در فضایی کاملاً رئالیستی به اثرپذیری خوانندگان از پیام قصه ها بسیار کمک می کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما