loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب مهر 3: سرخی من از تو

مجموعه داستان جوانان

ناشر سوره مهر

گردآورنده کتاب کارگاه قصه و رمان حوزه هنری

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 198

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26274 10003022
16,000 15,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«سرخی من از تو» مجموعه ای است از داستان های کوتاه نویسندگان جوان که در قالب «کتاب مهر» گردآوری شده است.

«سرخی من از تو» مجموعه ای است از داستان های کوتاه نویسندگان جوان که در قالب «کتاب مهر» توسط خسرو باباخانی گردآوری شده است. داستان های کتاب به لحاظ تفاوت های ساختاری و موضوعیشان، دنیای تازه ای را برای مخاطب فراهم کرده اند. نخستین داستان مجموعه یعنی «سرخی من از تو» نوشته محمداسماعیل حاجی علیان با نوعی جسارت در انتخاب لحن راوی سوم شخص آغاز می شود. نویسنده در این داستان برای نزدیکی بیشتر با مخاطب از زبان عامیانه برای راوی سوم شخص استفاده می کند که شاید آزمون و خطایی است جسورانه در عرصه نوشتن. برخی داستان های مجموعه مثل «شانه» نوشته مژده عباسی و «و درخت ها های های گریه می کردند» نوشته مهدی زارع نیز به لحاظ شخصیت پردازی و خرده روایت ها چنان سرشارند که حتی قابلیت تبدیل شدن به داستان بلند را دارند. در نقطه مقابل این داستان ها اثری مثل «یک تکه کیک» نوشته مریم دره شوری نیز هست که داستانی کوتاه و خلاصه است و جایی برای گسترش موضوع خود باقی نگذاشته است. اما در میان همه داستان های خوب و جذاب مجموعه، نمی توان دو داستان «شب، سگ، آدم» نوشته عبدالواحد برهانی و «بیگ بابه» نوشته حبیب الله صادقی را نادیده گرفت؛ داستان هایی با فضاسازی و شخصیت پردازی خلاقانه، روایت دقیق و ساختار منسجم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما