loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان های کوتاه طنز

ناشر سوره مهر

گردآورنده کتاب محمدعلی علومی | علیرضا لبش

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 289

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26289 10003022
35,000 33,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب دربردارنده 49 داستان منتخب از مجموعه داستان های جشنواره طنز مکتوب است

جشنواره طنز مکتوب هر سال از سوی دفتر طنز حوزه هنری برگزار می شود. کتاب «داستان های کوتاه طنز» منتخبی از مجموعه داستان های این جشنواره است که توسط محمدعلی علومی و علیرضا لبش انتخاب شده و در این کتاب گرد آمده اند. در واکاوی هر طنزنوشته ها، نکات ارزشمندی نهفته است که می تواند آموزش های بسیاری به مخاطب بدهد.
بر این کتاب مقدمه ای پربار نوشته شده و تعاریف طنز و ساختارهای طنز را به مخاطبان جوان آموزش می دهد. نویسندگان کتاب طنزنویسی را روش بسیار پیشرفته ای برای دست آموز کردن زندگی می دانند که گذشته از دست آموز کردن از او می خواهند تا شیرین کاری هم بکند. سپس به تعریف طنز نیز می پردازند و می گویند طنز در بازگشت به زندگی انسان را به تجهیزات تازه ای مجهز می کند و تقلید از زندگی را می آموزاند و کمک می کند زندگی را بهتر درک کنیم.
لبش و علومی چند موضوع مشترک در تعریف طنز ارایه می دهند و طنز «مقوله ای اجتماعی است، طنز وظیفه دارد، طنز آیینه است نه شانه، طنزپرداز پزشک معالج است و طنزپرداز جامعه شناس است» را وجه مشترک طنز می دانند. سپس جغرافیا، گفت وگو، شخصیت پردازی، لحن، زبان و تکنیک را ساختار طنز بیان می کنند و به تعریف هر کدام به طور کامل می پردازند.
خواننده با این مقدمه کم برگ، ولی ارزشمند می تواند آگاهی های مفیدی در زمینه طنز به دست آورد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما