loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ننه پنبه

ناشر سوره مهر

نویسنده مریم پوریامین

photographer پرستو حقی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 50

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26318 10003022
15,000 14,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «ننه پنبه» که داستانی اجتماعی است، روایت کودکی است که مادرش به هنگان به دنیا آوردن او از دنیا رفته و او از ترسِ مردن گاوش در هنگام به دنیا آوردن گوساله ای که در شکمش است، تمام روستا را برای آوردن «ننه پنبه» زیرپا می گذارد.
مشکل از آنجا آغاز می شود که «ممد حسن» متوجه می شود که پاهای «ننه پنبه» شکسته است و او نمی تواند باپای پیاده برای به دنیا آوردن بچه ی گاوِ ممدحسن بیاید.

مریم پوریامین هدف خود از نوشتن این کتاب را بیان عاطفه و مهربانی در عصر حاضر دانسته و گفته است با توجه به کمرنگ شدن عاطفه، مهربانی و مشارکت در دنیای امروز، سعی کرده این مفاهیم را به کودکان گوشزد کند.
داستان این کتاب در روستا رخ می دهد، اما نویسنده معتقد است برای نوشتن آن از سبک نوشتاری مدرن بهره گرفته است.
این مدرن بودن داستان در عین نزدیک بودن آن به حال و هوای روستایی، آن را هم برای کودکان شهری و هم روستایی قابل خواندن می کند.

ممد حسن دوید. دلش داشت می ترکید. آبجی تنها بود. گاو سفید تنها بود. گوساله هم توی شکم مادر تنها بود. آسمان را نگاه کرد. خدا رفته بود به بالای سر گاو. ممدحسن ، همان طور که از روی پرچین می پرید، فریاد کشید: «ما...د...ر...»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما