loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خوبی کن و با خدا باش

ناشر سوره مهر

نویسنده حسن دولت آبادی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 52

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26380 10003022
11,000 10,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در قالب یک نمایشنامه عروسکی نوشته شده است و شخصیت های این نمایش حضرت سلیمان ، دو هدهد ، دو همراه ، ملکه سبا و دو حمل کننده تخت هستند.

داستان از آنجایی آغاز شد که دو هدهد به دستور حضرت سلیمان راهی بیابان می شوند و در راه با ملکه سبا برخورد می کنند و می بینند که او خورشید را می پرستد و ادامه ماجرا... حسن دولت آبادی که از پیشکسوتان تئاتر عروسکی به شمار می رود، داستان حضرت سلیمان و ملکه سبا را این بار از زبان دو هدهد روایت می کنند.
دولت آبادی در روایت حضرت سلیمان از شعر هم استفاده کرده و مکالمه های بعضی از شخصیت های داستانی را با زبان شعر بیان کرده تا مخاطب کودک در برخورد با این روایت خسته نشود و بتواند تا آخر داستان با نمایشنامه همراه باشد.
نویسنده برای این که بتواند از قالب یک داستان گوی صرف خارج شده و به داستانش لحن نمایشی بدهد، چند شخصیت جدید را وارد داستان سلیمان کرده است. به عنوان نمونه شخصیت هدهد دو که با هدهد اصلی داستان همراه می شود و با تنبلی ذاتی که در وجودش هست، در تقابل با هدهد اصلی برخوردی سرکشانه دارد.

دولت آبادی که نمایشنامه اش را در شش صحنه نوشته است، سعی کرده با لحنی بسیار ساده و روان (که حتی از نمونه های مشابه نمایشنامه عروسکی کودکان هم بسیار ساده تر است) مفاهیم داستان حضرت سلیمان و ملک سبا را به مخاطب کودکش منتقل کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما