loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پاینده و زنده باد ایران

ناشر سوره مهر

نویسنده بابک نیک طلب

photographer آرتیمس حبیبی آزاد

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 35

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب شامل 19 شعر از شاعران است. مضامین این اشعار درباره وطن است و وطن را در قالب کلماتی چون خاک سرسبز دلیران ، زمین مقدس ، ردپایی از بهشت ، شعر وطن ،خانه و طن ، سرزمین نور توصیف کرده اند.

کتاب پاینده و زنده باد ایران را بابک نیک طلب گردآوری کرده است . این کتاب شامل 19 شعر از شاعران است که بابک نیک طلب اشعار را گردآوری کرده است . جفعر ابراهیمی ، مریم اسماعیلی ، اسماعیل الله دادی ، علی باباجانی ، غلامرضا بکتاش ، محمود پوروهاب ، احمد خدادوست ،شاهین رهنما ، اسدالله شعبانی ، داودلطف الله ،مهری ماهوتی ، جواد محقق ،مهدی مرادی ، سید احمد میرزاده ، علی اصغر نصرتی ،زهرا وثوقی ، سید سعید هاشمی از نویسندگان این کتاب هستند. مضامین این اشعار درباره وطن است و وطن را در قالب کلماتی چون خاک سرسبز دلیران ، زمین مقدس ، ردپایی از بهشت ، شعر وطن ،خانه و طن ، سرزمین نور توصیف کرده اند. عشق و ارادت شاعران به وطن در این کتاب به خوبی هویداست . علاوه براین چیزی که به زیبایی کتاب افزوده است تصاویری است که با اشعار همراه است و شوق و جذابیت کودکان را برای خواندن اشعار بیشتر می کند. گزیده متن : تو زمین خدا تو هوای منی من اسیر توام تو برای منی نرسد خطری پرو بال تو را نه جنوب تو را نه شمال تورا چه شمیم خوشی وزد از تن تو گل صلح و صفا گل دامن تو شده دامن تو پر عطر خدا ونسیم تو از نفس شهدا نتوانم از این همه دل بکنم تو برا ی منی وطنم ، وطنم !
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما