loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

من سرباز هخامنشی بودم: 79 داستانک

ناشر سوره مهر

نویسنده حسینعلی جعفری

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 126

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26460 10003022
26,000 24,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع اکثر این داستان ها جنگ ایران و عراق است . این داستانک های به موضوع هایی از جمله خیانت، دعای مادر،دوکوهه ،کربلایی ها ،آخرین دیدار شهدا با خانواده هایشان ،مین ومدال و زندان وزندانی و زندانبان و پناهنده ،خاطرات جنگ ،عشق و وظیفه ،شادی و غم در جبهه ،گودال آتش ،تحویل سال ،جزیره مجنون و...می پردازد .
من سرباز هخامنشی بودم نیز عنوان یکی از داستان های این کتاب است .این داستان حکاینت یک معلم تاریخ را بیان می کند که چندین سال تاریخ درس می داده و اکنون پیر شده و در جبهه همرزمانش با او شوخی می کنند اما او در حال و های دیگری است هنوز یاد درسهایش از تاریخ می افتد خود را اهل تخت جمشید و سرباز یکی از هخامنشی ها میداند .سنش راکه می پرسند می گوید سر در افسانه دارد .هر سوال دوستانش را با یک جواب تاریخ پاسخ می دهد. گزیده متن: نامه پر از مهر و محبت تو امروز 21/11/65 به دستم رسید .راس ساعت دوازده ونیم .سجده شکر به جاآوردم که دیگر خودت می توانی برای من نامه بنویسی .دستخط تو را بوسیدم .... گونه های زن داغ شد و از آن روز تا روزی که خبرش را شنید هر شب قبل از خواب یک نامه برای او نوشت .... نامه های تو ساک هنوز باز نشده بودندو ... تاریخشان را نگاه کرد .از روز شهادتش بود تا روزی که خبرش را شنید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما