loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف مصور تاریخ جنگ و جنگ افزار

5 (1)

ناشر سایان

نویسنده گرت جونز

مترجم الهام شوشتری زاده

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 437

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب دایره المعارف مصور تاریخ جنگ و جنگ افزار، نوشته گرت جونز است و با ترجمه الهام شوشتری زاده در انتشارات سایان منتشر شده است. سیر تحول سلاح ها و جنگ افزارها کانون داستان تاریخ نظامی گری است. هرچند اهداف و مقاصد انسان در جنگ از سپیده دم تمدن تا امروز در اساس بی تغییر مانده اند، تاریخ تسلیحات و فنون جنگ فرایندی از انطباق، بازآفرینی و پیشرفت کمابیش پیوسته بوده است که در نتیجه آن فناوری میدان نبرد، به شکلی فزاینده، اثربخش و مرگ بارتر از همیشه شده است.
صفحه های پیش رو، روایتی تصویری و زیبا را از این فرایند باز می گویند و جنگ افزارهای مهم و دیگر ابزارهای نظامی را، در پنج هزار سال گذشته تاکنون در گستره جغرافیایی وسیعی، نمایش می دهند. با این همه، کتاب دایره المعارف مصور تاریخ جنگ و جنگ افزار، حاصل همکاری تاریخ نگاران نظامی برجسته و مشاوران متخصص موسسه اسمیتسونیَن و دیگر نهادهای تخصصی است. این اثر، روایت هایی جذاب از نبردهای مهم، رویدادهای تاریخ ساز و شخصیت هایی تاریخی که میراثشان واقعیت جنگ را دگرگون کرده است، ارائه می دهد.
تصاویر رنگی متعدد و با کیفیت که روی کاغذ گلاسه چاپ شده اند، بر جذابیت مطالعه کتاب دایره المعارف مصور تاریخ جنگ و جنگ افزار، افزوده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما