loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف مصور اربابان سینما (پول و قدرت در هالیوود)

ناشر سایان

نویسنده ادوارد جی اپستاین

مترجم الهام شوشتری زاده

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 384

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب دایره المعارف مصور اربابان سینما (پول و قدرت در هالیوود)، نوشته ادوارد جی اپستاین است و با ترجمه الهام شوشتری زاده در انتشارات سایان منتشر شده است. نسبت سینما و اقتصاد در دنیای امروز معادله ای پیچیده و اسرارآمیز است. این تجارت پرسود ظاهراً مهم ترین وسوسه ایست که نگاه صاحبان سرمایه را به سوی هنر هفتم متمایل ساخته و با مرور زمان ابعاد پیچیده تری یافته است.

کتاب دایره المعارف مصور اربابان سینما، مجموعه ای ارزشمند پیرامون مناسبات پیچیده و پنهان در سینمای آمریکا که (در پی استقبال کم نظیر از کتاب امپراطوری هالیوود و به عنوان تداوم منطقی آن) از افول نظام استودیویی قدیمی تا شکل گیری کارتل های چندرسانه ای جدید را روایت می کند و در این سیر تاریخی؛ منطق هنری، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و رسانه ای هالیوود را مورد واکاوی قرار می دهد.
این مجموعه از شش فصل با عناوین «سیستم جدید»، «هنر فریب، فریب هنر»، «آفرینش مخاطب»، «منطق اقتصادی هالیوود»، «منطق اجتماعی هالیوود» و «منطق سیاسی هالیوود» تشکیل شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما