loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف مصور ورزش

قوانین، تاکتیک ها و تکنیک های بیش از 200 رشته ورزشی

ناشر سایان

نویسنده ری استابز

مترجم رحیم قاسمیان

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 427

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26673 10003022
1,000,000 950,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب دایره المعارف مصور ورزش، نوشته ری استابز است و با ترجمه رحیم قاسمیان در انتشارات سایان منتشر شده است. این کتاب درباره قوانین، تاکتیک ها و تکنیک های بیش از 200 رشته ورزشی اطلاعات بسیار مفیدی به علاقه مندان ورزش خواهد داد.
از آن زمانی که یونانیان باستان بازی های خود را در «المپیا» بنا نهادند، فقط یک رویداد و آن هم مسابقه های میدانی جریان داشت. اما امروزه صدها رشته ورزشی پدید آمده است. در نتیجه جای شگفتی ندارد اگر با همه قوانین رشته های ورزشی موجود آشنا نباشیم. کتاب حاضر، راهنمایی در همین است که در آن بیش از 200 رشته ورزشی معرفی شده تا وقتی که می خواهیم بدانیم داوران مسابقه شیرجه دو نفری چگونه و بر چه اساسی امتیاز می دهند، یا در «مادیسن» چه می گذرد، یا چگونه باید با داور مسابقه سومو جر و بحث کرد، به آن مراجعه کنیم.
در صفحات کتاب دایره المعارف مصور ورزش، به این اطلاعات دست می یابیم: انواع ورزش های عجیب و غریبی که بشر ابداع کرده است، قوانین و مقررات مربوط به آن ها، آمارهای دنیای ورزش، آشنایی با لباس ها و ابزارهای ورزشی، هدف هر مسابقه، قوانین و مقررات داوری و کارهایی که در آن مجاز هست یا نیست و...
وجود تصاویر رنگی فراوان که روی کاغذ گلاسه چاپ شده اند، خواندن کتاب را لذت بخش تر نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما