loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در آینه وحی - جلد دوم: آرامش - گشایش

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26695 10003022
18,000 16,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، بررسی دیدگاه های قرآنی آیةالله محمدمهدی آصفی در زمینه راهکارهای دستیابی به صلح و آرامش و گشایش در امور مختلف زندگی است. در این نوشتار ابتدا کلیاتی در مورد دوستی و معیارهای صلح و آرامش در دین اسلام ارایه شده و پس از آن مبانی فقهی آیةالله محمدمهدی آصفی در مورد این موضوع بیان شده است. در همین زمینه نویسنده به مبانی قرآنی، روایی و سیره رسول خدا(ص) در مورد صلح و آرامش و مقدم قرار دادن صلح بر جنگ تا حد امکان اشاره کرده و مبانی و اصول مربوط به دوستی و مهربانی با مردم، رعایت عدالت اجتماعی، رعایت محبت با اعضای خانواده، آرامش و سازش در مسایل زناشویی و برخورد عاطفی با زن و فرزند و سایر مصادیق صلح، آرامش و دوستی را از منظری قرآنی و روایی و بر طبق اندیشه های آیةالله محمدمهدی آصفی تبیین نموده است. نویسنده در همین زمینه پیامدهای صلح و آرامش در وجود انسان و جامعه اسلامی و نیز جایگزین شدن عاطفه نسبت به خشونت و افراط گرایی، معیارهای جنگ و جهاد در اسلام و روح کلی حاکم بر مسایل فقهی و عبادی فقه شیعه امامیه در این موضوع از منظر ایشان منعکس کرده و آثار و اندیشه های وی در این قبیل از موضوعات را منعکس کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما