loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شرح فارسی الاسفار الاربعه صدرالمتألهین شیرازی - جلد ششم

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده حسن حسن زاده آملی

تحقیق و تنظیم کتاب محمدحسین نائیجی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 784

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26710 10003022
250,000 225,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

الاسفار الاربعه مهمترین اثر فیلسوف بزرگ اسلامی، صدرالمتألهین است که در آن، اندیشه های عمیق فلسفی خود را به نگارش درآورد و اصول و ارکان حکمت متعالیه را پی افکند. این کتاب از همان آغاز تألیف مورد توجه اهل اندیشه و فلسفه قرار گرفت و در حلقه های درس و بحث و مباحثه به عنوان متن درسی با استقبال شگرفی روبرو شد.
از آن زمان تاکنون، فیلسوفان و عالمان اسلامی شرح های متعددی بر این کتاب نوشته اند. یکی از این فیلسوفان معاصر، آیت الله حسن زاده آملی است که با تبحّر کامل در فلسفه و عرفان اسلامی و چیره دستی در تبیین حکمت متعالیه و تأمل و بحث و تحقیق و تشکیل حلقه های درسی چندین ساله، کتاب اسفار را شرح کرده است. اثر حاضر شرح فارسی آن است که برای شاگردان تدریس شده و موسسه بوستان کتاب پس از ویرایش دقیق و تبدیل زبان گفتار به نوشتار آن را به شکل کنونی در جلدهای متعدد عرضه کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما