loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شیعه ستیزی در دنیای معاصر

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده سید توقیر عباس کاظمی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 244

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26714 10003022
12,000 10,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر پیش رو، تحقیقی در زمینه گسترش انواع دشمنی ها علیه شیعه در جهان معاصر و ریشه یابی علل و روش های آن است. در این تحقیق با توجه به کینه ورزی وهابیت و کشورهای استعماری با شیعیان در عصر کنونی، به تبیین تاریخچه این موضوع از صدر اسلام تاکنون پرداخته شده و روش های مختلف شیعه ستیزی توسط انواع دشمنان آن توصیف شده است.

نویسنده نخست به بیان معنای شیعه و تشیع و تاریخ پیدایش آن پرداخته و پس از آن نمونه هایی از دشمنی با شیعیان از صدر اسلام، دوران امویان، عباسیان و دنیای معاصر را بیان کرده است.

نویسنده بزرگترین دشمن شیعه را وهابیت معرفی کرده که دست پرورده کشورهای استعماری مانند انگلستان بوده و با حمایت این کشورها، بالاترین نوع دشمنی علیه شیعه را در یک قرن اخیر بروز داده است.

وی به روش های متنوع کشورهای استعماری در شیعه ستیزی و تلاش عالمان شیعی برای جلوگیری از این پدیده اشاره کرده و علل دشمنی وهابیت با شیعه به جهت برخی از عقاید شیعیان که از منظر آنان کفر و شرک محسوب می شود را تبیین نموده است.

نویسنده همچنین راهکارهای جلوگیری از روند شیعه ستیزی معاصر را بیان کرده و نقش تبلیغ، گفتگوی علمی عالمان شیعه و سنی و نشر اعتقادات و آموزه های اصیل شیعه با روشی استدلالی را در این زمینه بررسی نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما