loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حضرت یار 1: خاطرات خودگفته ی حضرت آیت الله سید علی خامنه ای

4 (2)

ناشر یا زهرا (س)

گردآورنده کتاب علی اکبری مزدآبادی

راوی کتاب سید علی خامنه ای

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 176

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26737 10003022
48,000 45,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جلد اول کتاب حضرت یار، خاطرات خودگفته ی حضرت آیت الله سید علی خامنه ای است. این کتاب، خاطرات استخراج شده از بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در مقاطع و مناسبت های مختلف، از سال 1368 تا سال 1388 می باشد که بدون هیچ دخل و تصرف ذکر شده اند.

84 صفحه از این کتاب شامل تصاویری رنگی از مقاطع مختلف زندگی سیاسی، نظامی و فرهنگی معظم له می باشد که به زیبایی کتاب افزوده است. برخی از عناوین کتاب حضرت یار عبارتند از: ما هشت خواهر و برادر هستیم، شهادت نواب و یارانش، پای منبر مرحوم آقای نائینی، شش ماه زندان به خاطر پنج پوکه، کار ارزشمند شهید بهشتی و باهنر، اولین باری که لباس نظامی پوشیدم، ما خواهان قطع رابطه نیستیم، اما... ، گفتم سی سال طول می کشد، خواب از سرم رفت و ...

آن سالی که بنده برای اجلاس سازمان ملل به نیویورک رفتم، یکی از مسئولین بلندپایه یکی از کشور های اروپایی پیش من آمد و گفت: «شما بالاخره باید مسأله خود را با آمریکا حل کنید.» فکر می کرد ما که به نیویورک رفتیم و در کشور آمریکا هستیم، شاید بتوانند نان را به تنور گرم بزنند.
گفتم: «نمی شود. قضیه سازمان ملل، قضیه دیگری است. من به سازمان ملل آمده ام تا با مردم دنیا حرف بزنم و این ربطی به آمریکا ندارد. مسأله آمریکا، مسأله دیگری است.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما