loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

28 اشتباه نویسندگان

1 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده جودی دلتون

مترجم محسن سلیمانی

تعداد صفحات : 184

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26791 10003022
37,000 35,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

از تمام نویسندگان جهان تنها 5 درصد موفق می شوند؛ به دلیل این که یکی از این اشتباهات را مرتکب می شوند. جودی دلتون در این کتاب به این دلایل ناکامی اشاره می کند. او اشتباهات نویسندگی را شامل همه نوع نوشته از داستان و رمان تا شعر، مقاله، گزارش و. . . می داند و در این کتاب به بیان تجربیات و اشتباهات خود به عنوان نویسنده ای مشهور و معتبر اشاره می کند.

28 اشتباه نویسندگان" نوشته "جودی دلتون" با ترجمه "محسن سلیمانی" این کتاب که یک اثر ترجمه ای است به بررسی اشتباهاتی می پردازد که امکان دارد هر نویسنده ای مرتکب آن شود. در این کتاب چنین می خوانیم: اشتباهات نویسندگی شامل همه نوع نوشته می شود. البته بعضی از این اشتباهات در برخی از قالب ها بیشتر اتفاق می افتد؛ اما با پرهیز از آنها آثار شما بهتر خواهد شد. از تمام نویسندگان جهان تنها 5 درصد موفق میشوند، به این دلیل که یکی از این اشتباهات را مرتکب شدهاند. جودی دلتون در این کتاب به عللی که باعث بروز خطا و اشتباه در نویسندگان می شود می پردازد. او اشتباهات نویسندگی را در انواع قالب ها از داستان، رمان، شعر، مقاله، گزارش و... میداند و در این کتاب به بیان تجربیات و اشتباهات خود به عنوان نویسندهای مشهور و معتبر اشاره مینماید.

از جمله اشتباهاتی که در کتاب به آنها اشاره می شود از این قرارند: در کار نوشتن امروز و فردا نکنید، سعی نکنید بهترین اثر دنیا را خلق کنید و از شکست هم نترسید. در نقطه گذاری افراط نکنید، شخصی ننویسید، عام و جهان شمول بنویسید، از بازنویسی نهراسید، لزومی ندارد همه مخاطب اثر شما باشند، به انتقادها و نظرات همسر، دوست، فامیل و رهگذاران خیابان گوش نکنید، مایوس نشوید. این کتاب در مجموع راهنمایی جامع و کامل برای نویسندگان و نیز کسانی است که قصد ورود به حرفه نویسندگی دارند. مطالعه این کتاب اشتباهات شما را در نویسندگی به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد. گزیده متن: «دلیل اینکه بسیاری از نویسنده های ما ناکام می مانند اشتباهات باورنکردنی آنها در کارشان است. یک قسمت از مشکل به این بر می گردد که بسیاری از نویسندگان ما دیر آمده اند و زود می خواهند بروند. آنها به استعداد اعتقاد دارند ولی به مهارت نه».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما